niedziela, 4 sierpnia 2013

Lvl i tło

Hej. Długo mnie nie było i nie pisałam. Posty z komórki były krótkie bo pisząc "Ą" wychodziło mi "Aą" dlatego wybaczcie. Mam dla was za to instrukcje jak zrobić przezroczyste tło! Najpierw tworzymy arta z moviestars, co je chcemy mieć np. w nagłówku. U mnie takie cuś:
Tak, normalny screen z arta :) Z jednolitym tłem, proszę na to zwrócić uwagę.
Potem wchodzimy na stronę i wybieramy ten obrazek, co to go chcemy przerobić. Wciskamy to:
To na niebiesko, tą różdżke :D Potem wybieramy jednolite miejsce i gdy nam się zaznaczy klikamy "Backspace". Potem robimy tak dalej. Ja zamierzam zrobić wam taką składankę :D Potem możemy dodać poświatę (Layer --> Layer effects-->Outer Glow-->Wybieramy kolor, ja mam takie ustawienia:
Opacity-->100
Strength-->12
Glow quality-->medium
Size X-->16
Size Y-->30)
lub i nie. Potem zapisujemy jako plik PNG i możemy ustawić jako nagłówek. U mnie takie coś:
Hm....Moje pierwsze więc bez negatywnych komentarzy proszę. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania napisz w komentarzu pytanie i nick na MSP :) Papap, pozdro dla Łoli, Nati, Rołzi i specjalnie w tym poście dla Vegas Girl :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz