środa, 26 czerwca 2013

Arli

Hej. Aby rozsławić troszkę tego bloga postanowiłam przeprowadzać wywiady. Na razie zapytałam o wywiad Arli która...zgodziła się. Zadam jej kilka pytań, wywiad powinien pojawić się przed wakacjami. Jeszcze coś. Dzisiaj po raz pierwszy można było głosować. Mój look zdobył jakieś...21 love it! Dziękuję wszystkim, którzy to czytają i którzy na mnie głosowali. Tu macie kilka obrazków:
To jet look, który zgłosiłam. Uważam, że bardzo dużo (21) osób na mnie zagłosowało, dziękuję wam.

A to jest mój projekt. Temat "Kiedy dorosnę". Uważam, że bluzka do niego nie pasuje, ale nwm, kto się umie do tego tematu dostosować.

Tu macie projekt "Sweet(♥)party". Na temat: Moja słodka impreza. Ładnie? Nie stać mnie i jest dla VIP, ale uważam, że jakbym mogła, kupiła bym. Na spodniach jest jeszcze ta buźka ale bluzka ją zasłoniła xD
To tyle. Niedługo dam wam wywiad z Arli. Póki co: dacie grafka pince pd? Z góry dzięki i pa, ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz