środa, 26 czerwca 2013

Ollka XD

Hejka. Tu znowu ja. Dziś łamię zasadę dodawania jednego posta dziennie. No więc, co takiego musiałam wam napisać? Tak więc muszę wam napisać o...Ollce XD! Ollka XD to jak już wam pisałam moja nay na MSP. Jeszcze wczoraj pisałyśmy do siebie normalnie. A tu dzisiaj jakoś tak wyszło, że w CTR piszemy np. Pinkuś ♥, albo Ollko, Ty moja koffana...Ollka jest git, jak coś do niej macie, to trudno, zamknij się w sobie i nie wychodź! Dzisiaj poszłam do jej pokoju. Napisała mi o swoim blogu, o tym. Była tam taka..."Imprezka" na jej blogu macie kilka zdjęć ;) A teraz robię imprezę u siebie i też zrobię troszkę screenów. Ale najpierw screeny z jej imprezy:


Było tego więcej, ale rozmawiałyśmy a "moja koffana łolka" na szczęście nie zrobiła screenów rozmowie :) Teraz screeny z mojej kuchni xD
 Tu ^^ Ollka "grzebie mi we włosach" ;)
 Tutaj jeździmy w domu (nie mówcie mojej mamie )
A tu...sama nwm, co tu. Tu stoimy i pokazujemy wąsy. Dajcie jakiegoś grafka Ollce, pozdro dla koffanej najeczki (która się pewnie domyśli, że to ona) i papap ;*

1 komentarz: